Výživa pro cyklisty

I když jezdíte na kole jen výjimečně s přáteli či rodinou, nemělo by vám být lhostejné, jak se před jízdou, během jízdy a případně po ní stravujete. Správné jídlo a celková životospráva a výživa totiž dokáže velmi významným způsobem zvýšit

Quinoa

Quinoa

Zdravý životní styl klade důraz na vyváženou a výživově hodnotnou stravu. Správné spektrum všech výživných látek dosáhneme ve většině případů jen správnou kombinací několika surovin. Pro budování svalů byste tělu měli dodávat dostatek sacharidů jako zdroj energie a kvalitních bílkovin

Publikováno v Tipy
Spalování tuků

3 jednoduché tipy na spalování tuků

Pokud to myslíte s budováním své postavy vážně, tak jistě víte, že dřina v posilovně je jen tou menší částí úspěchu. Opomíjet byste neměli také kvalitní regeneraci a především správnou výživu. Díky 3 jednoduchým krokům podpoříte spalování tuků při současném

Publikováno v Tipy

6 efektivních strategií jak naložit s bílkovinami

Každému, kdo se posilování věnuje již nějakou dobu, je jasné, že přísun kvalitních bílkovin je tou správnou cestou, jak si zajistit růst svalové hmoty. Dostatek bílkovin přijatých ve formě pevné stravy nebo doplňků stravy zajistí, že tělo bude mít vždy

Publikováno v Tipy

6 super potravin vhodných pro budování svalové hmoty

Pokud to myslíte s posilováním a budováním svalové hmoty vážně, tak správný jídelníček plný potravin obsahující kvalitní bílkoviny, tuky i komplexní sacharidy, by měl být na vašem každodenním jídelníčku. Které jsou ale ty správné potraviny? Jistě existuje celá řada výživově

Publikováno v Tipy

Proteinový koktejl s burákovým máslem před spaním

Často opomíjeným jídlem je poslední jídlo dne. Pro ještě větší podporu svalového růstu byste si před spaním měli dopřát druhou večeři v podobě proteinového koktejlu. Ten by měl mít charakteristické složení, které podpoří dlouhodobější zásobování svalů potřebnými živinami.

Publikováno v Tipy

Soja

Soja je luštěnina, která by na jídelníčku sportovců měla mít jistě své místo. Obsahuje až 30 % bílkovin se širokým spektrem aminokyselin. Ty tělo potřebuje pro udržení všech nezbytných procesů a budování svalové hmoty. Na rozdíl od bílkovin obsažených v

Publikováno v Tipy